بهترین شرکت های کلایمر در سال 2022

    انتخاب کلایمر مناسب برای ساختمان شما یک کار دلهره آور است. شما باید کلایمری پیدا کنید که تمام عملکردهای مورد نیاز شما را داشته باشد و همچنین ایمن، قابل اعتماد و استفاده آسان باشد. برندهای مختلف کلایمر مزایا و فناوری منحصر به فرد خود را ارائه می دهند که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

    همانطور که دنیای اطراف ما مدرن می شود و تغییر می کند، کلایمرها تفاوتی ندارند. آنها روزانه بیش از یک میلیارد مسافر را جابه‌جا می‌کنند، و بنابراین، انگیزه بزرگی برای بهینه‌سازی استفاده از زمان مرتبط با این سیستم‌ها وجود دارد. با استفاده از فناوری جدید کلایمرها، کلایمرهای هوشمند می توانند زمان سفر را به طور متوسط ​​50 درصد کاهش دهند. با سیستم‌هایی مانند Kisi Access Control ، می‌توانید کلایمرهای خود را به طور مؤثرتری مدیریت و نگهداری کنید.

    سیستم های کنترل دسترسی، دسترسی به ساختمان و پیاده روی را برای اطمینان از ایمنی همه مدیریت می کنند. علاوه بر این، سیستم دسترسی بدون دست را امکان پذیر می کند - که منجر به محیطی تمیزتر و سالم تر می شود.

    برای کمک به شما در یافتن کلایمرهای مناسب برای ساختمان خود، این لیست از برترین برندهای کلایمر در سال 2021 را گردآوری کردیم.

    1. اوتیس


    کلایمر Otis به عنوان یکی از بهترین ها در جهان شناخته شده است. این کلایمرها را می توان در ساختمان های نمادین مانند برج ایفل، ساختمان امپایر استیت و برج خلیفه یافت.

    تعادل بین زیبایی شناسی و پایداری چیزی است که این کلایمرها را بسیار محبوب کرده است. سوار شدن در یکی از این کلایمرها احساس امنیت و تجمل را ایجاد می کند.

    Otis از Standby ETA+، روشنایی LED و درایوهای ReGen استفاده می کند که مصرف انرژی آنها را تا 60 درصد کاهش می دهد. علاوه بر این، آنها 98٪ کمتر از بسیاری از شرکت ها از روغن روان کننده استفاده می کنند و کلایمرهای آنها را بسیار دوستدار محیط زیست می کند.

    2. میتسوبیشی


    میتسوبیشی الکتریک یکی از برندهای جدید کلایمر است. با این حال، فناوری آینده نگر آنها را به یکی از برترین برندهای کلایمر در ایالات متحده تبدیل می کند.

    آنها رکوردهایی را برای داشتن برخی از بلندترین و سریع ترین کلایمرهای جهان دارند و همچنان محدودیت های فناوری کلایمر را در پیش می گیرند. کلایمرهای میتسوبیشی علیرغم تمرکز بر فناوری‌های فوری و جدیدتر، اطمینان می‌دهند که ایمنی کلایمرهایشان در میان بهترین‌ها قرار دارد. این برند در زمینه کلایمر ساختمان های تجاری و کارخانه های صنعتی تخصص دارد.

    3. شیندلر


    پیدایش شیندلر به سال 1874 برمی گردد و آن را به یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین شرکت ها در فضای کلایمر تبدیل کرده است. کلایمرهای آنها را در سرتاسر جهان، در ساختمان های اداری، مراکز خرید، فرودگاه ها و سایر مناطق پر رفت و آمد خواهید یافت.

    برند شیندلر بر ایجاد کلایمرهایی متمرکز است که برای استفاده همه ایمن، کاربرپسند و راحت باشند. آنها به شدت فناوری خود را برای اطمینان از کارایی و قابلیت اطمینان آزمایش می کنند.

    4. کونه


    Kone یک شرکت فنلاندی است که در زمینه مهندسی مکانیک یا صنایع تخصص دارد. آنها کلایمرهای پیشرو را ارائه می دهند که بر اساس انجام یک وظیفه عملی برای ساختمان به جای جذابیت زیبایی شناسی ساخته شده اند. این شرکت با تمرکز بر تردد افراد، جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین برندهای کلایمر در جهان تثبیت کرد.

    Kone متوجه شد که هر ساختمان جریان ترافیک منحصر به فرد خود را دارد و کلایمرهای آنها برای پشتیبانی از این مهندسی طراحی شده اند. این امکان مهندسی آگاهانه تر و محصول بهتر را فراهم می کند.

    علاوه بر این، Kone بیش از صد سال است که کلایمر می‌سازد، بنابراین آنها در ارائه راه‌حل‌های پیچیده و مقابله با مشکلات پیچیده مهندسی مهارت دارند.


    5. Thyssenkrupp

    اگرچه این شرکت تنها 18 سال قدمت دارد، اما در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین برندهای کلایمر در جهان شهرت یافته است. Thyssenkrupp مستقر در آلمان بر روی ایجاد کلایمر و فناوری مطابق با سرعت دنیای مدرن تمرکز دارد.

    اولین مزیت بارز زیبایی کلایمر آنهاست. در پشت صحنه، Thyssenkrupp همچنین به طور مداوم فناوری مدرن تر و بهتری را وارد می کند. اخیرا آنها MULTI را عرضه کردند، اولین کلایمری که بدون طناب کار می کند. نوآوری ها و کیفیت ساخت آنها ایمنی و راحتی مسافران را در هر کلایمر تضمین می کند.

    6. کلایمر هیوندای


    این شرکت کره جنوبی محبوب ترین تولید کننده کلایمر در بازار داخلی خود است اما محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند. این کلایمر در مارس 2020 سریعترین کلایمر جهان را توسعه داده است که به سرعت 21 متر بر ثانیه می رسد. سایر کلایمرهای فوق سریع از سال 2009 بخشی از عرضه کلایمر هیوندای بوده است.

    افکار نهایی
    انتخاب برند و مدل کلایمر یک تصمیم بزرگ است، اما پس از آن باید به نحوه مدیریت کلایمر و دسترسی به آن نیز فکر کنید، اگر می خواهید ساختمان خود را ایمن نگه دارید. با گنجاندن یک سیستم کنترل دسترسی، می توانید مدیریت کنید که چه کسانی مجاز به رفتن به مناطق خاصی در ساختمان شما هستند و همچنین بسته به فروشنده، قابلیت های پیشرفته تری را نیز دارند.

    Kisi Access Control با کلایمرها و درها ادغام می شود تا به شما کمک کند دسترسی به اطراف ساختمان های خود را کنترل و نظارت کنید - با تمام نقاط ورودی و مکان های قابل مدیریت از یک داشبورد. سایر ویژگی‌ها عبارتند از محدودیت‌های زمانی و کاربر، یکپارچه‌سازی نظارت تصویری، و اعتبار گوشی هوشمند. علاوه بر این، می‌توانید افرادی که در کلایمرها و زمان‌های خاص سفر کرده‌اند را ردیابی کنید. این امکان کنترل بسیار کامل و ایمنی محل شما را فراهم می کند.

    از آنجایی که شرکت‌هایی مانند Otis، Mitsubishi و Thyssenkrupp به نوآوری و پیشرفت فناوری با کلایمر ادامه می‌دهند، Kisi با استفاده از کلایمرخوان‌ها و سایر فناوری‌ها به ایمن‌تر شدن ساختمان‌ها کمک می‌کند . ببینید که چگونه شرکت فناوری محیط کار Envoy Kisi را در کلایمرهای خود پیاده‌سازی کرد و کارمندانش یک میانبر سیری را با استفاده از Kisi API برای ادغام ایجاد کردند.


    این لیست از بهترین مارک های کلایمر امیدوار است به شما کمک کند کلایمر مناسب برای شرکت و ساختمان خود را پیدا کنید. با این حال، قبل از تصمیم گیری، توصیه می کنیم به مواردی که قبل از نصب کلایمر باید در نظر بگیرید ، نگاهی بیندازید .

    رپورتاژهای اخیر

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    © 2024 تمام حقوق این سایت برای مرکز تخمه محفوظ می باشد

    Please publish modules in offcanvas position.