او میگوید: «ادغام سیستمهای Airlander آسان است و پیکربندی مجدد آسان است - شما در حال ادغام سنسورها و آنتنها اغلب بلیط هواپیما در داخل پلتفرم هستید، و وقتی در خارج است، با سرعتهای پرواز پایینتر مواجه هستید. این بدان معناست که ما میتوانیم با طیف وسیعی از کسبوکارها در زمینه عملیات و پشتیبانی، نگهداری، اصلاح و نگهداری، و در سمت سیستمهای ماموریت برای ایجاد بستهها کار کنیم.»
این شرکت با Vertex Aerospace و 2Excel Aviation همکاری می کند تا به تعیین فرصت های نظامی بالقوه کمک کند. گراندی خاطرنشان میکند: «این به ما قدرت واقعی را در رویکردمان به مشتریان میدهد و به مشتریان اعتماد به نفس زیادی میدهد، زیرا این کسبوکارها در کنار ما هستند».
من به همان اندازه که قبلاً درباره پتانسیل مخرب یک سیستم مأموریت 3t هیجان زده بودم، پلت فرم پنج روزه استقامتی که می تواند به دور از زیرساخت های ثابت امروزی کار کند و با ناوگان در نقاطی از جهان که دسترسی به آنها دشوار است مستقر شود. او به FlightGlobal می گوید.
HAV ادعا می کند که پس از مجهز شدن به موتورهای هیبریدی-الکتریکی از سال 2025، Airlander تنها 10 درصد از انتشار کربن یک هواپیمای معمولی را تولید خواهد کرد. انتظار میرود عملیات تمام الکتریکی ظرف پنج سال دیگر از آن زمان آغاز شود.
واحد هوافضای کالینز در بریتانیا در ژوئیه یک بررسی طراحی حیاتی را برای موتور الکتریکی 500 کیلوواتی در حال توسعه E-HAV1 با اولین نمونه آ بلیط هواپیما مشهد کیش زمایشی که اکنون در دست ساخت است، تکمیل کرد. گروندی میگوید: «در حال پیشرفت بزرگی است، با آزمایشهای زمینی که در اوایل سال 2022 آغاز میشود و کار صلاحیت پرواز در سال بعد آغاز میشود.
وی با اشاره به اعتبار سبز سکوی ایرلندر، خاطرنشان کرد: ما کل مشکل هوانوردی را حل نمی کنیم، اما می توانیم کمی رهبری نشان دهیم.
گروندی با توصیف این نوع به عنوان نمایانگر «قابلیت تعریف دسته» میگوید: «کاری که ما انجام میدهیم بلوغ ثابت استراتژی ما است، برای ارائه یک پلت فرم مشترک از خط تولید ما برای اشکال مختلف خدمات».